طبق بخش نامه ای که برای اینجانب رسید باموضوع منابع طبیعی در۱۵-۲۲ اسفند که هفته منابع طبیعی نامیده شده است.مدارس حضرتفاطمه (س) وحضرت نرگس(س) نیز طبق هماهنگی با خانم عزیزی از کارشناس محترم آقایبابا پور با همراهی دو نفر دیگر در تاریخ 17 اسفند در مدرسه حضور داشتند.در اینروز جناب بابا پور از فواید درخت صحبت کردند ومراقبت ها یی که راجع به درخت وطبیعتمی توان انجام داد .همه این سوالات در قالب مسابقه از دانش آموزان شد.هدایایی نیزدانش آموزان دریافت نمودند .فرم هایی نیز جهت عضویت در منابع طبیعی تحت عنوان همیار طبیعت به مدرسه تحویل شد .
در روز درختکاری نیز در دو مدرسه از بچه هادرخواست شد برای مدرسه گل بیاورند.وخود را در این مراسم سهیم بدانند.
ما را در سایت مراسم روز آتش نشان در مدرسه معاد دنبال میکنید
برچسب: هفته منابع طبیعی,هفته منابع طبیعی و روز درختکاری,هفته منابع طبیعی مبارک,هفته منابع طبیعی سال 92,هفته منابع طبیعی 93,هفته منابع طبیعی و آبخیزداری,هفته منابع طبیعی سال 93,هفته منابع طبیعی و درختکاری,هفته منابع طبیعی92,هفته منابع طبیعی سال 1392, نویسنده: بازدید: 17